Egyptair B737: revizuire a clasei Business de școală veche CAI-MUC

Eu în clasa business Egyptair

O parte din marea mea călătorie în noua Lufthansa Allegris First Class către Japonia a inclus mai multe zboruri regionale pe aeronave care nu au deloc First Class. Astfel, aceste escale au fost la clasa Business.

Achiziționarea și selectarea zborurilor

Pentru cel mai mic preț, mi-am cumpărat biletul First Class din Cairo, unde am avut de ales între un zbor direct cu Lufthansa la Frankfurt sau un zbor cu Egyptair la München, urmat de un zbor intern cu Lufthansa de la München la Frankfurt.

Desigur, am ales a doua opțiune pentru a încerca clasa business regională a Egyptair, cu care nu mai zburasem până atunci.

Inițial, zborul de la Cairo la München trebuia să fie un Airbus A320neo cu noua clasă business, dar în cele din urmă a avut loc o schimbare de tip și am zburat cu un Boeing 737-800 cu o cabină mai veche, de școală veche.

Cum arată o astfel de clasă business și chiar merită să plătești în plus pentru ea?

Check-in la aeroport

Fac check-in la Aeroportul Cairo, care este principalul hub al Egyptair.

Acest lucru înseamnă că Egyptair are un număr mare de ghișee deschise toată ziua și pot face check-in-ul cu mai mult de 4 ore înainte de plecare.

Există multe ghișee dedicate pasagerilor de la clasa business, așa că nu aștept nici 5 minute pentru a face check-in.

Destinația mea finală este Tokyo, cu 2 ore de legătură la München și 22 de ore la Frankfurt. Mi se oferă opțiunea de a-mi înregistra valiza direct la Tokyo sau doar la Frankfurt.

Aleg această opțiune și fac check-in doar la Frankfurt, deoarece va trebui să-mi despachetez lucrurile de iarnă - în Frankfurt intenționez să vizitez faimoasele piețe locale de Crăciun.

Egyptair și toate companiile aeriene Star Alliance au o cale rapidă dedicată controlului pașapoartelor pentru pasagerii de la clasa business și deținătorii cardului Gold. Cu toate acestea, sunt mai mulți oameni decât la linia obișnuită, așa că nu o voi folosi.

Salonul din Cairo și îmbarcarea

Majoritatea zborurilor Egyptair operează de la Terminalul 3, unde compania aeriană are propriile saloane.

Din nefericire, zborul meu actual spre München pleacă de la Terminalul 2, așa că, după ce trec de controlul pașapoartelor, mă îndrept spre cel mai mic dintre terminale, unde Egyptair folosește doar salonul Plaza Premium contractat.

Acesta este un salon mic și nu foarte bine echipat, care este adesea aglomerat și este considerabil inconfortabil. De fapt, acesta este separat de coridor doar de un ecran și nu de un perete solid.

Cu toate acestea, bufetul de mic dejun este destul de mare, așa că iau micul dejun și apoi merg imediat la poarta de îmbarcare - Terminalul 2 este foarte spațios, cu o mulțime de locuri și, în mod paradoxal, un mediu mai liniștit decât salonul în sine.

Zborul a fost la timp, iar îmbarcarea a fost foarte bine organizată pe grupuri. Pasagerii clasei business s-au îmbarcat în al 2-lea grup, imediat după familiile cu copii și utilizatorii de scaune cu rotile.

Cabina și scaunele - de școală veche, dar confortabile

Chiar și pe zborurile regionale, Egyptair, spre deosebire de majoritatea companiilor aeriene europene, are o cabină Business Class completă, cu scaune confortabile în configurație 2-2.

Cu toate acestea, clasa business de pe Boeing 737-800 este mai veche - datează din jurul anului 2005 - iar facilitățile o arată.

Cu toate acestea, scaunele sunt largi, foarte moi, confortabile, iar spațiul pentru picioare este suficient chiar și pentru persoanele înalte.

Marele dezavantaj este tetiera extrem de incomodă, care este practic imposibil de modelat.

De asemenea, destul de ciudat este suportul pentru picioare de școală veche, pe care încă nu știu de fapt cum să îl folosesc.

Complet deplasat pentru zilele noastre este ecranul individual din scaun, care cred că era depășit la momentul fabricării. Este imposibil să te uiți la un film de calitate pe un ecran mic, cu o rezoluție mizerabilă, și aș recomanda cu siguranță să descarci filme sau emisiuni TV pe propriul telefon sau laptop în prealabil.

În general, totuși, pot spune că scaunul în sine este confortabil, înclinarea este suficientă și, în comparație cu aproape orice companie aeriană europeană, este un produs solid.

Răcoritoare și servicii în timpul zborului

Încă de la îmbarcare, sunt întâmpinat cu un pachet de lucruri utile pe care să le folosesc în timpul zborului.

Pasagerii clasei Business primesc o pernă destul de mare și confortabilă, o pătură și un mic amenity-kit.

Geanta gri nu arată foarte prezentabil, dar conținutul este destul de generos - în interior veți găsi o mască de ochi, șosete, un pieptene, dopuri de urechi, cremă de mâini uscată, balsam de buze din seu de căprioară, o periuță de dinți, un pix și un șervețel umed la pachet.

Înainte de plecare, mi se oferă o băutură de bun venit - apă sau suc la alegere - și un șervețel umed rece la pachet.

Pasagerii de la clasa Business au la dispoziție o sticlă de jumătate de litru de apă plată în buzunarul scaunului lor.

La aproximativ 20 de minute după decolare, primul serviciu vine sub forma unei băuturi răcoritoare și a unui biscuit mic.

Serviciul principal apare abia după aproximativ 1,5 ore de la decolare. Pasagerii au la dispoziție un meniu clasic tipărit din care pot alege 2 aperitive diferite și 4 antreuri diferite.

Am ales somonul ca aperitiv și puiul cu couscous ca fel principal.

Am avut mese mai bune în avion, iar puiul și cușcușul sunt destul de seci.

Dar desertul cu ciocolată Dubai este foarte bun.

Masa de luat masa este situată în spătarul scaunului și este ușor de montat și demontat de unul singur.

Între scaune există prize universale pentru încărcarea dispozitivelor electronice.

Un detaliu plăcut sunt autocolantele cu informații pentru echipaj, dacă doriți să fiți trezit pentru o masă sau, dimpotrivă, nu doriți să fiți deranjat în timpul zborului. Lipiți autocolantul dorit pe partea de sus a scaunului dumneavoastră.

Ratingul meu

Clasa business de pe Boeing 737 Egyptair este, desigur, veche și, de exemplu, IFE - sistemul de divertisment în zbor - de-a dreptul inadecvat, dar, în general, scaunele sunt destul de confortabile și mai bune decât marea majoritate a companiilor aeriene europene.

Am zburat cu Lufthansa la clasa business pe drumul de întoarcere de la Munchen la Cairo și confortul este incomparabil mai bun pe Egyptair. În mod clar și fără îndoială.

Serviciile în timpul zborului sunt destul de medii. În special în ceea ce privește mâncarea, am fost destul de dezamăgit, pe de altă parte, setul de facilități este mai degrabă peste medie pentru un zbor regional în comparație cu alte companii aeriene din regiune.

În general, Egyptair are un produs învechit, dar destul de solid, care surclasează în principal companiile aeriene europene în aproape toate privințele.

Ce alte zboruri am experimentat?

Comparați cum arată clasa business regională pe alte companii aeriene sau pe alte rute și aeronave în celelalte recenzii ale noastre.

Avem deja aceste recenzii de top pe site:

Mai aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...

0 comentarii

Conectați-vă la Cestee

... comunitatea mondială a călătorilor

Continuați cu Facebook

Nu aveți încă un cont de călătorie? Înregistrează-te