Pegasus Airlines zboruri întârziate și anulate

Zborul dumneavoastră cu Pegasus Airlines a fost anulat sau întârziat cu 2 ore sau mai mult? Atunci este posibil să aveți dreptul la o compensație de până la 600 EUR de persoană , în funcție de ruta specifică.
Puteți solicita despăgubiri direct de la compania aeriană sau simplu și gratuit de la agențiile specializate.
Pegasus Airlines nu are sediul în Uniunea Europeană. Prin urmare, în conformitate cu Regulamentul CE 261, compensația pentru Pegasus Airlines se aplică numai zborurilor cu îmbarcare într-o țară din UE.
De exemplu, un zbor de la Viena la Istanbul intră sub incidența regulamentului și va fi eligibil pentru compensare în cazul unei întârzieri/anulări. Cu toate acestea, zborul în direcția opusă nu face obiectul regulamentului.
Zbor întârziat cu Pegaus Airlines
Dacă aveți o întârziere de 2 ore sau mai mult la aeroportul de plecare, Pegasus Airlines trebuie să vă ofere gratuit băuturi răcoritoare proporționale cu durata întârzierii.
Dacă întârzierea la aeroportul de sosire este de 3 ore sau mai mult, aveți dreptul, de asemenea, la o compensație financiară cuprinsă între 250 EUR și 600 EUR, în funcție de distanța dintre cele două aeroporturi și numai dacă zborul dumneavoastră a început în UE.
Veți avea dreptul la compensație financiară numai dacă întârzierea este imputabilă companiei Pegasus Airlines. Citiți mai multe despre acest aspect în articolul Despăgubiri pentru întârzieri ale zborurilor.
Distanța | Întârziere | Despăgubire |
---|---|---|
până la 1 500 km | 3h+ | 250 eur |
1 500 până la 3 500 km | 3h+ | 400 eur |
peste 3 500 km | 3h+ | 300 eur |
peste 3 500 km | 4h+ | 600 eur |
Zbor anulat cu Pegasus Airlines
Dacă zborul dvs. este anulat de Pegasus Airlines cu mai mult de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul la o schimbare gratuită a datei sau la o rambursare a prețului inițial al biletului.
Cu toate acestea, dacă zborul dvs. este anulat cu mai puțin de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul automat la o compensație financiară de până la 600 EUR.
Din nou, compensația va fi datorată numai dacă compania aeriană anulează zborul și nu din cauza unor circumstanțe neprevăzute. În mod similar, în acest caz se aplică regula conform căreia zborul trebuie să plece din UE.
Pentru mai multe informații, consultați secțiunea Despăgubiri pentru anularea zborurilor.
Unde să solicitați compensații
Pegasus Airlines are o pagină de contact dedicată compensațiilor la www.flypgs.com/en/write-to-us/delays.
Cu toate acestea, companiile aeriene încearcă adesea să evite despăgubirile prin ignorarea și minciuna de-a lungul cererii, așa că contactați direct agenția.
Mai aveți întrebări?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...