Aspire Lounge 26 la Aeroportul Amsterdam

Toate saloanele de la Aeroportul Amsterdam sunt numerotate pentru o referință ușoară. Salonul Aspire numărul 26 este un salon cu plată deschis tuturor pasagerilor din spațiul Schengen.
Dacă călătoriți în afara spațiului Schengen, puteți folosi salonul Aspire numărul 41.
Am vizitat Aspire Lounge 26 pentru prima dată în 2025, în timp ce călătoream cu KLM și am petrecut mai puțin de 3 ore acolo.
Programul de funcționare și locația salonului
Aspire Lounge (26) este situat în Terminalul 1. În general, însă, Aeroportul Amsterdam nu utilizează denumiri numerice de terminale. Aspire Lounge 26 este accesibil tuturor pasagerilor care pleacă de la porțile de îmbarcare A, B sau C, adică tuturor zborurilor către spațiul Schengen, cu excepția zborurilor easyJet, care folosesc o parte complet diferită a aeroportului.
Salonul este situat la etajul 2, lângă controlul pașapoartelor, în direcția porților non-Schengen și la mai puțin de 3 minute de mers pe jos de securitate.
Distanțele de mers pe jos până la diferitele părți ale aeroportului sunt aproximativ următoarele
- Porțile A aprox. 20-25 minute
- Porțile B aprox. 15-20 de minute
- Porțile C aprox. 5-10 minute
Puteți verifica locația exactă a salonului pe harta aeroportului: schiphol.nl/en/airport-maps.
Programul de funcționare este 6:00-21:00.
Intrarea - cine are acces la salon
Salonul Aspire este un salon plătit deschis pasagerilor de pe toate zborurile.
- Intrare plătită - 30 eur
- Șederea în salon este limitată la 3 ore.
- Acces gratuit pentru posesorii următoarelor carduri - Priority Pass, Lounge Key, Dragon Pass, Revolut cu planul Ultra (obțineți Revolut aici)
- Șederea în lounge este limitată la 3 ore
- Acces gratuit pentru pasagerii clasei premium ai următoarelor companii aeriene - AirBaltic, Bulgaria Air, Finnair, Iberia, KM Malta Airlines
- timp nelimitat în lounge
Dacă doriți să plătiți pentru accesul în sală, este recomandabil să faceți rezervarea online prin intermediul site-ului oficial. În cazul în care salonul este complet ocupat, accesul prioritar este întotdeauna acordat clienților companiilor aeriene și deținătorilor de carduri precum Revolut, Priroty Pass etc.
Aflați la ce saloane aveți acces dacă zburați la clasa business, la clasa întâi sau dacă dețineți un statut superior de pasager fidel al unei companii aeriene în Ghidul aeroportului Amsterdam.
Site-ul oficial al saloanelor: executivelounges.com/amsterdam-schiphol-airport-aspire-lounge-26.
Dimensiunea salonului și ambianța generală
Aspire numărul 26 este un lounge relativ spațios și bine întreținut, cu o mare varietate de locuri.
Spre deosebire de alte saloane, vizitatorii au opțiunea de a se așeza în fotolii confortabile, la mese, și există cabine de lucru private pentru o persoană sau o masă de lucru comună mare.
Există scaune confortabile lângă ferestrele cu vedere la puntea de observație în aer liber, dar numai pasagerii din zona publică a aeroportului au acces la această zonă.
Cu toate acestea, în perioadele aglomerate (în special dimineața între orele 6:00 și 8:00 și după-amiaza între orele 16:00 și 18:00) salonul poate fi destul de aglomerat și poate chiar să nu mai primească vizitatori noi.
Oferta de mâncare și băutură
În comparație cu saloanele dedicate pasagerilor de clasă premium sau celor cu statut de călător frecvent mai ridicat, oferta de băuturi răcoritoare este semnificativ mai slabă, ceea ce se întâmplă de obicei în saloanele plătite pentru publicul larg.
Mâncarea este servită sub forma unui bufet unic situat chiar în stânga intrării.
Există în principal diferite tipuri de produse de patiserie, legume, salate, leguminoase și, de asemenea, un platou cu întotdeauna 2 tipuri de șuncă și 2 tipuri de brânză.
Mâncarea pare proaspătă și este reumplută în mod regulat.
Alegerea mâncărurilor calde este foarte limitată și există de obicei un singur tip de supă și produse de patiserie mici, dar absolut fabuloase.
De obicei, există doar două opțiuni de produse de patiserie sărate umplute cu brânză sau carne, dar, ca să fiu sincer, nu am mai mâncat una atât de bună de mult timp!
Selecția de băuturi nealcoolice este destul de slabă. Puteți folosi clasicul postmix cu sucuri de tip Fanta, Sprite sau Coca Cola sau sucurile nesănătoase foarte dulci cu conținut scăzut de suc de fructe.
Nu există nicio ofertă de băuturi îmbuteliate sau la conservă.
Băuturile alcoolice sunt concentrate în principal pe câteva vinuri, bere Heineken în sticlă și o gamă foarte limitată de băuturi spirtoase.
Veți găsi câteva stații cu cafea, fructe, suc de fructe (foarte dulce și cu gust chimic) și o selecție limitată de bere și vin.
Facilitățile salonului
Aspire Lounge 26 practic nu are alte servicii în afară de mâncare și băutură.
Dușuri
Dușurile nu sunt disponibile aici.
Wi-fi
Accesul la internet este disponibil prin wi-fi gratuit.
Viteza de internet este foarte bună, potrivită pentru redarea și descărcarea videoclipurilor.
Prize de încărcare
Prize pentru încărcarea dispozitivelor electronice sunt disponibile pentru majoritatea scaunelor și pentru toate suprafețele de lucru.
Toate prizele sunt doar de tip "european" F.
Birouri cu computer și imprimantă
Există destul de multe locuri confortabile pentru a lucra cu un laptop în Aspire Lounge 26, dar nu există imprimantă.
Colțuri pentru copii
Nu există zone de joacă sau jucării pentru copii în Aspire Lounge 26.
Concluzie și recenzia mea
Aș clasifica salonul Aspire Lounge 26 din secțiunea Schengen a Aeroportului Amsterdam drept un salon plătitor sub medie.
Există cu siguranță saloane mult mai rele în aeroporturi de dimensiuni similare din întreaga lume (de obicei în SUA), dar și incomparabil mai bune (în special în Asia).
Cel mai mare dezavantaj absolut este lipsa dușurilor și, de fapt, a oricăror alte servicii suplimentare.
Oferta de mâncare și băutură este, de asemenea, foarte slabă, pe de altă parte gustările oferite sunt de bună calitate și gustoase.
Ca cel mai mare aspect pozitiv aș menționa spațialitatea salonului și varietatea de locuri, de la scaune confortabile la suprafețe de lucru.
Mai aveți întrebări?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...
Am zburat cu KLM, am folosit lounge-ul ca parte a accesului la Lounge Key. Spațiul are multe pentru el, supa a fost dezgustătoare, salata mai bună, dar selecția de alimente este jalnică pentru 30 €
Unii (din Asia) au fost confuzi de aspectul supei și l-au pus ca sos pe livanecky lor, săraci oameni...
A fost frumos să puteți bea o bere sau o băutură caldă.