Wizz Air contact
Wizz Air este o companie aeriană pe care practic nu o puteți contacta. Oficial, puteți utiliza doar numărul de telefon 900 140 940 la o taxă de 0,6 eur pe minut. Apelurile sunt efectuate numai în limba engleză.
Contactul prin intermediul rețelelor sociale nu este posibil.
Mai aveți întrebări?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...
10 comentarii
Bună ziua. Vă rog să mă sfătuiți cu privire la următoarea situație: wizz a anulat zborul și a cerut tuturor pasagerilor să coboare din avion înainte de plecare fără a explica nimic și a reprogramat zborul pentru a doua zi, care, de asemenea, nu a avut loc. Cum pot să-mi recuperez banii pentru că această companie nu a oferit hotel sau mâncare, a trebuit să cumpăr un alt bilet, să iau un taxi și să merg la prietenii mei pentru a petrece noaptea. Compania mi-a răspuns că nu știe încă dacă îmi va rambursa banii pentru biletul pentru cele două zboruri anulate. Adică, am cheltuit bani pe care nu îi pot returna. Ce ar trebui să fac? Vă mulțumesc.
Există un link către formular câteva mesaje mai jos. Există diferite categorii - atât pentru rambursarea unui zbor anulat sau pentru compensații în temeiul UE 261/2004, cât și pentru rambursarea costurilor aferente.
Felicitări. Cum să scriu o scrisoare către wizz?
Mai întâi trebuie să completați un formular pe site-ul lor.
Nu pot găsi unde să completez formularul pe site-ul lor
Bună ziua. Astăzi am zburat de la Nisa la Cracovia. Era o fată care stătea lângă mine pe locul 17c, ea și-a confundat rucsacul cu al meu (erau aproape identice) și l-a luat. Cum pot să o găsesc sau să-i găsesc adresa de e-mail de unde a cumpărat biletele?
Buna ziua. Nu știu dacă voi găsi răspunsul aici sau nu. Astăzi am rezervat două bilete pentru un adult și un copil. Intru în aplicația wizz mobile, dau click pe find a reservation. Apoi scriu codul și numele de familie și apare o eroare "Puteți gestiona rezervări cu mai mult de 10 pasageri doar pe site-ul nostru wizzair.com". Cum pot să înțeleg dacă am rezervat două bilete? Ce legătură are cu mai mult de 10 pasageri?
Și ce raportează web-ul?
Am făcut o rezervare online prin intermediul site-ului. Dar sa dovedit a fi separat pentru fiecare bilet, deși am folosit pentru a rezerva bilete dintr-o dată și nu a existat o astfel de dificultate. Singura întrebare este de ce aplicația mobilă wizz nu funcționează și spune că există mai mult de 10 pasageri pe codul meu de rezervare, deși doar doi
Ceva încă nu funcționează pentru Wizzair. Este un astfel de folclor local.
Chiar dacă, în conformitate cu acest ghid, "Wizz Air este o companie aeriană pe care nu o puteți contacta practic." și "Contactul prin intermediul rețelelor sociale este imposibil", astăzi, ca de multe ori înainte, am reușit să contactez această companie aeriană, chiar și prin intermediul rețelelor sociale. Am constatat că opțiunile de acceptare, modificare și rambursare de pe site dispăruseră pentru cele două zboruri întrerupte (unul din cauza unei alte modificări minore, celălalt doar pentru că - cred că urma să apară), așa că m-am dus pe site-ul lor pentru a încerca prin chat, așa cum reușisem să fac data trecută (și viceversa prin Messenger). Se pare că chatbot-ul lor suferise unele schimbări în rău, astfel încât nu mai oferea o conexiune la un agent, am încercat de x ori. Așa că am pornit să-mi încerc norocul în mod rușinos pe FB, unde existau unele indicii că ar fi posibil să mă conectez cu agentul prin acel meniu stupid de chatbot, dar m-am blocat la etapa după raportarea adresei de e-mail. Cu toate acestea, am încercat din nou după ceva timp și, destul de ciudat, după ce mi-am introdus adresa de e-mail în formularul web, a apărut un nou mesaj în Messenger de la un agent real live care, chiar mai incredibil, mi-a ajustat foarte foarte rapid rezervarea la dorințele mele (ca într-adevăr expres).
Ei bine, pentru a nu fi depășit de criticile acestui ghid aspru neactualizat, voi adăuga informația că se pare că mai există un singur număr pentru call center-ul Wizz: +420225850035 pentru prețul unui apel local și cu un plus de 15 EUR pentru problemele care pot fi rezolvate separat și pe web. "Apelurile sunt gestionate doar în limba engleză". de asemenea, nu mai este adevărat. Agenții vorbitori de limba engleză sunt disponibili 24/7, dar se poate vorbi și în limbile rusă, ucraineană, poloneză, italiană, germană, bulgară, română și maghiară, de luni până vineri, de la 9:00 la 18:00.
Am încercat timp de 45 de minute să anulez zborul și nu am putut.Cum pot contacta operatorul.Program de servicii foarte prost. Insist să anulez zborul.
Consultați www.wizzair.com pentru un formular de contact. Sau găsiți un număr de telefon pentru call center. Alternativ, puteți utiliza și chat-ul web pentru a lua legătura cu un agent.
Dacă "insistați să anulați" pe un site de discuții, nu vă va folosi la nimic. 😉
Vă rog să-mi spuneți dacă doresc să adaug un copil la rezervare, dacă există alte opțiuni decât să sun la telefon - nu a fost încă posibil
Chatbot - agent viu?
Bună, știe cineva când îți notezi propriile zboruri dacă îți primești banii înapoi?
În funcție de tariful la care au fost cumpărate.
Am zburat de la Salonic la Larnaca și mi-au cerut pentru bagajul meu de mână o suplimentare 63 euro ce pot să spun doar că sunt vagabonzi și ajută-mă dacă știi dacă există vreo modalitate de a face ceva?
Bună ziua, vă rog, cum ajung la un agent live pe chat-ul Wizzair? chatbot-ul nu răspunde la "agent live sau vorbiți cu un agent". Trebuie să-mi atribui copilul unei alte persoane la rezervare....sistemul l-a atribuit automat primei persoane, dar ea nu este părintele lui și nu zboară....
Pe Messenger sau pe site-ul lor? Când nu am putut să o fac pe primul, al doilea a salvat ziua.