Wizz Air contact

Wizz Air este o companie aeriană pe care practic nu o puteți contacta. Oficial, puteți utiliza doar numărul de telefon 900 140 940 la o taxă de 0,6 eur pe minut. Apelurile sunt efectuate numai în limba engleză.
Contactul prin intermediul rețelelor sociale nu este posibil.
Mai aveți întrebări?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...
10 comentarii
Am încercat timp de 45 de minute să anulez zborul și nu am putut.Cum pot contacta operatorul.Program de servicii foarte prost. Insist să anulez zborul.
Consultați www.wizzair.com pentru un formular de contact. Sau găsiți un număr de telefon pentru call center. Alternativ, puteți utiliza și chat-ul web pentru a lua legătura cu un agent.
Dacă "insistați să anulați" pe un site de discuții, nu vă va folosi la nimic. 😉
Vă rog să-mi spuneți dacă doresc să adaug un copil la rezervare, dacă există alte opțiuni decât să sun la telefon - nu a fost încă posibil
Chatbot - agent viu?
Bună, știe cineva când îți notezi propriile zboruri dacă îți primești banii înapoi?
În funcție de tariful la care au fost cumpărate.
Am zburat de la Salonic la Larnaca și mi-au cerut pentru bagajul meu de mână o suplimentare 63 euro ce pot să spun doar că sunt vagabonzi și ajută-mă dacă știi dacă există vreo modalitate de a face ceva?
A primit cineva bani de la wizz înapoi?
Trebuie să descrieți situația specifică.
Este într-adevăr imposibil să actualizați textul? 1. există două linii telefonice, 2. nu există niciun link către formularul de contact, 3. uneori Wizz poate fi contactat prin Messenger.
Cred că voi răspunde pentru mine.
Extincția se apropie
Wizz poate fi contactat și prin chat pe site-ul lor, dar unii operatori sunt leneși și întrerup conexiunea după ce au citit cererea. Trebuie să aveți răbdare. Și chiar nu înțeleg de ce textul ghidului nu poate fi actualizat...
Nu vreau să fiu purtătorul de vești proaste, dar dacă lucrătorii aeroportuari sunt în grevă, nu aveți dreptul la despăgubiri din partea Wizz. Dacă Wizz nu a confirmat anularea, mai bine sunați la aeroportul către care ar trebui să zburați așa cum este. Îi înțeleg pe cei supărați, dar este vorba de Wizz.
Se pare că unele zboruri din Grecia nu mai sunt disponibile pe Wizz pentru acea dată. Să suni la aeroport probabil că nu va fi în întregime util - până când Wizz nu anulează zborul, aceste zboruri nu pot fi schimbate oricum.
Supărarea întunecă adesea judecata - altfel, nu știu de ce cineva ar certa Wizz pe site-ul unui străin și ar solicita despăgubiri la care nu are dreptul.
Și astfel distracția s-a terminat - femeia greacă isterică a plecat ofensată.
Și tocmai a devenit interesant :-)
Nu înțeleg de ce nenorocita a venit aici să se plângă când știa foarte bine ce urmează și de ce. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Același lucru aici Sunt datorat pe 09:45 zbor pe 28 februarie de la Atena la Budapesta și apoi trebuie să schimbe la Ryanair în Budapesta pentru Londra. Am auzit că controlorii de trafic aerian sunt în grevă în acea zi. Nu am avut nici o comunicare de la wizz air cu privire la anularea zborului vă rugăm să vă sfătuiți dacă zborul meu va fi anulat.
Am avut zborul 7:55, am ajuns la 5:00 dimineața. mi-am făcut check-in-ul și așteptam să se deschidă poarta.
Timp de 5 minute m-am dus să iau o sticlă de apă și mi-au spus că poarta era închisă și nu m-au lăsat să trec. m-au jignit, au ridicat vocea și au fost foarte nepoliticoși.
A fost o experiență foarte proastă și am pierdut zborul
Chiar dacă, în conformitate cu acest ghid, "Wizz Air este o companie aeriană pe care nu o puteți contacta practic." și "Contactul prin intermediul rețelelor sociale este imposibil", astăzi, ca de multe ori înainte, am reușit să contactez această companie aeriană, chiar și prin intermediul rețelelor sociale. Am constatat că opțiunile de acceptare, modificare și rambursare de pe site dispăruseră pentru cele două zboruri întrerupte (unul din cauza unei alte modificări minore, celălalt doar pentru că - cred că urma să apară), așa că m-am dus pe site-ul lor pentru a încerca prin chat, așa cum reușisem să fac data trecută (și viceversa prin Messenger). Se pare că chatbot-ul lor suferise unele schimbări în rău, astfel încât nu mai oferea o conexiune la un agent, am încercat de x ori. Așa că am pornit să-mi încerc norocul în mod rușinos pe FB, unde existau unele indicii că ar fi posibil să mă conectez cu agentul prin acel meniu stupid de chatbot, dar m-am blocat la etapa după raportarea adresei de e-mail. Cu toate acestea, am încercat din nou după ceva timp și, destul de ciudat, după ce mi-am introdus adresa de e-mail în formularul web, a apărut un nou mesaj în Messenger de la un agent real live care, chiar mai incredibil, mi-a ajustat foarte foarte rapid rezervarea la dorințele mele (ca într-adevăr expres).
Ei bine, pentru a nu fi depășit de criticile acestui ghid aspru neactualizat, voi adăuga informația că se pare că mai există un singur număr pentru call center-ul Wizz: +420225850035 pentru prețul unui apel local și cu un plus de 15 EUR pentru problemele care pot fi rezolvate separat și pe web. "Apelurile sunt gestionate doar în limba engleză". de asemenea, nu mai este adevărat. Agenții vorbitori de limba engleză sunt disponibili 24/7, dar se poate vorbi și în limbile rusă, ucraineană, poloneză, italiană, germană, bulgară, română și maghiară, de luni până vineri, de la 9:00 la 18:00.