SAS Scandinavian Airlines pe scurt

Scandinavian Airlines, cunoscută mai ales sub numele de SAS, este transportatorul național pentru trei țări în același timp. Este un proiect comun al Danemarcei, Suediei și Norvegiei, cu baze în Copenhaga, Stockholm, Oslo și orașe mai mici din Scandinavia.
SAS va trece de la Star Alliance la rivalul SkyTeam în 2024.
Rezervați un hotel în Scandinavia
SAS operează o flotă de aproximativ 120 de aeronave în albastru și alb Airbus A320 (toate seriile), Airbus A330 și Airbus A350. Pe rutele mai puțin aglomerate, SAS zboară și cu aeronave Embraer E190, Bombardier CRJ-900 și ATR 72.
Obțineți mai multe sfaturi pentru zbor cu SAS Scandinavian Airlines
Fie că zburați cu SAS Scandinavian Airlines pentru prima dată sau în mod repetat, consultați sfaturile și recomandările noastre utile:
Mai aveți întrebări?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...
4 comentarii
Așa că am cumpărat bilete de la Praga la Kiruna anul viitor pentru un weekend de vânătoare de aurore. Bucuria noastră nu a durat mult, SAS a schimbat biletele nu numai în timp, dar, cel mai important, ne-a scurtat șederea de la 3 la 1 noapte.
Complet de neînțeles pentru mine când ei încă mai ofereau biletele ( la ore diferite de cele pe care le aveam eu ) la datele inițiale.
Am decis să anulez biletele în conformitate cu oferta din e-mail, dar site-ul nu a arătat deloc rezervarea , unde ar fi posibilă anularea sau alte acțiuni ( numai călătoria mea unde ar fi posibilă adăugarea de servicii ) .
A trebuit să descarc o aplicație unde era posibilă anularea .
Mă nedumerește când calendarul de zbor oferă un zbor de x ori pe zi , de ce a amânat zborul nostru cu două zile......
Atunci când un zbor este amânat sau anulat, sistemul îl reprogramează automat și uneori acestea pot fi zboruri complet inutile. Dacă doreați să zburați, tot ce trebuia să faceți era să îi sunați și ei modificau zborurile așa cum doreați...
Pentru scriitor, ideea că ar putea contacta compania aeriană este aparent de neînțeles...
@Jox , scriitorul este un idiot care, cu nivelul său de engleză, nu ar îndrăzni să facă un apel telefonic în această limbă.
Bineînțeles, am căutat alte modalități de a contacta serviciul de asistență clienți, din păcate CHAT era doar un robot AI care dădea doar informații generale și nu am găsit nicio altă opțiune în afară de telefon......
Am fost deranjat de nefuncționalitatea site-ului , lipsa de experiență în schimbarea biletelor ( nu știu dacă prețul inițial rămâne ?) , pierderea conexiunii scurte și astfel a timpului total de zbor - care a fost una dintre motivațiile ( inclusiv prețul) de a cumpăra acest bilet.
Cei astfel afectați nu au de obicei probleme în a găsi o victimă cu limba potrivită pentru a guverna, care va rezolva problema pentru ei. 🙂 În caz contrar, vă puteți conecta la un agent live pe chat și există și traducători.
Este chiar atât de stupid... Am anulat bilete premiu, conform site-ului taxa era de 25 de euro pe bilet, am fost bine cu asta. În cele din urmă din lene am anulat în aplicație și nici o taxă, mile înapoi și taxe a doua zi pe cont👍.

Bună ziua, are cineva vreo experiență actuală dacă beneficiile Flying Blue sunt recunoscute după ce SAS a aderat la Skyteam? Am Silver și, prin urmare, ar trebui să am indemnizație de bagaj, pe care aplicația SAS nu mi-o arată. Deci nu știu dacă nu o recunosc sau dacă nu au legat încă sistemele. 🤷

Așadar, cheia este să ne asigurăm că nu este inclusă în tariful inteligent.

Deci, în tarif este SAS Go Light, care este cel mai ieftin. Doar că pe Skyteam, chiar și cel mai ieftin tarif ar trebui să aibă bagaj. Așa funcționează la KLM, AirFrance, Korean,... dar nu știu dacă mai funcționează la SAS.

Pe hârtie ar trebui să fie așa, dar practica este în mod evident diferită, chiar și pentru oamenii cu elită plus... Lucrul sigur este o mitralieră, așa că sunați sau scrieți.
Ai avut un SAS GO Light, acel bilet are o excepție, când ai bilet SAS GO Light atunci beneficiile din programul bonus
pe care îl folosiți nu vă vor oferi gratuit bagaje suplimentare. În acest caz trebuia să plătiți pentru bagaj.
Iată ce spune site-ul oficial Skyteam:
"Un bagaj suplimentar pe lângă bagajele incluse în condițiile biletului (cu excepția biletelor "Go Light").
Greutatea bagajului suplimentar reflectă greutatea bagajului inclus în clasa de rezervare în cazul 'conceptului de bucată'. 20 kg în cazul 'conceptului de greutate'."
https://www.skyteam.com/en/frequent-flyers/ Link către site-ul respectiv:
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim din nou la bord atunci când vom avea ocazia!

Mulțumesc!

Așa că trimit o experiență reală. SAS a integrat și acum câteva săptămâni a început chiar să arate pe aplicație că am bagaj gratuit pe Flying Blue Gold, chiar și pe tariful Go Light.
Am un tarif SAS Go Light, iar site-ul SAS îmi arată că am dreptul la două bagaje de persoană - a se vedea imprimarea atașată. Pelican, prin care am cumpărat biletele, îmi spune din nou că am dreptul la un singur bagaj. Așa că acum sunt puțin confuz cu privire la ce să cred:) Presupun că informațiile de pe site-ul SAS sunt esențiale.
Adesea, aceste inexactități se întâmplă deoarece compania aeriană nu listează obiectul personal ca bagaj. Acesta este probabil motivul pentru care Pelican revendică doar 1 bagaj de mână standard.
Mulțumesc:)