Finnair zboruri întârziate și anulate

Zborul dumneavoastră Finnair a fost anulat sau întârziat cu 2 ore sau mai mult? Atunci aveți dreptul la o compensație de până la 600 EUR de persoană.
Puteți solicita despăgubiri direct de la compania aeriană sau simplu și gratuit de la agențiile specializate.
Despăgubirile în temeiul Regulamentului CE 261 se aplică tuturor zborurilor operate de compania Finnair, deoarece aceasta are sediul în Uniunea Europeană.
Zbor întârziat cu Finnair
Dacă aveți o întârziere de 2 ore sau mai mult la aeroportul de plecare, Finnair trebuie să vă ofere gratuit băuturi răcoritoare proporționale cu durata întârzierii.
În cazul în care întârzierea la aeroportul de sosire este de 3 ore sau mai mult, aveți, de asemenea, dreptul la o compensație financiară cuprinsă între 250 eur și 600 eur, în funcție de distanța dintre cele două aeroporturi.
Aveți dreptul la compensații financiare numai dacă Finnair este vinovată de întârziere. Pentru mai multe informații, consultați articolul Despăgubiri pentru întârzieri ale zborurilor.
Distanța | Întârziere | Compensație |
---|---|---|
până la 1 500 km | 3h+ | 250 eur |
1 500 până la 3 500 km | 3h+ | 400 eur |
peste 3 500 km | 3h+ | 300 eur |
peste 3 500 km | 4h+ | 600 eur |
Zbor anulat cu Finnair
Dacă Finnair vă anulează zborul cu mai mult de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul la o schimbare gratuită a datei sau la o rambursare a prețului inițial al biletului.
Cu toate acestea, dacă zborul dvs. este anulat cu mai puțin de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul automat la o compensație financiară de până la 600 EUR.
Din nou, compensația va fi datorată numai dacă compania aeriană anulează zborul și nu din cauza unor circumstanțe neprevăzute.
Citiți mai multe despre acest aspect în articolul Despăgubiri pentru anularea zborurilor.
Unde să solicitați despăgubiri
Finnair are un formular de contact special pentru compensații la www.finnair.com/fi-en/customer-care-and-contact-information.
Cu toate acestea, companiile aeriene încearcă adesea să evite compensarea prin ignorarea și minciuna pe parcursul procesului de solicitare, așa că contactați direct agenția.
Mai aveți întrebări?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...