Azores Airlines zboruri întârziate și anulate

Zborul dumneavoastră cu Azores Airlines a fost anulat sau întârziat cu 2 ore sau mai mult? Atunci aveți dreptul la o compensație de până la 600 EUR de persoană.
Puteți solicita despăgubiri direct de la compania aeriană sau simplu și gratuit de la agențiile specializate.
Despăgubirile în temeiul Regulamentului CE 261 se aplică tuturor zborurilor operate de Azores Airlines, întrucât compania aeriană este înregistrată în Portugalia, un stat membru al UE.
Zbor întârziat cu Azores Airlines
Dacă aveți o întârziere de 2 ore sau mai mult la poarta de plecare, Azores Airlines trebuie să vă ofere gratuit băuturi răcoritoare proporționale cu durata întârzierii.
Dacă întârzierea la aeroportul de sosire este de 3 ore sau mai mult, aveți dreptul, de asemenea, la o compensație financiară cuprinsă între 250 eur și 600 eur, în funcție de distanța dintre cele două aeroporturi.
Veți avea dreptul la compensații financiare numai dacă întârzierea este din vina Azores Airlines. Pentru mai multe informații, consultați articolul Despăgubiri pentru întârzieri ale zborurilor.
Distanța | Întârziere | Despăgubire |
---|---|---|
Până la 1 500 km | 3h+ | 250 eur - aplicați online |
1 500 până la 3 500 km | 3h+ | 400 eur - aplicație online |
peste 3 500 km | 3h+ | 300 eur - aplica online |
peste 3 500 km | 4h+ | 600 eur - aplica online |
Zbor anulat cu Azores Airlines
Dacă zborul dvs. este anulat de Azores Airlines cu mai mult de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul la o schimbare gratuită a datei sau la o rambursare a prețului inițial al biletului.
Cu toate acestea, dacă zborul dvs. este anulat cu mai puțin de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul automat la o compensație financiară de până la 600 EUR.
Din nou, compensația va fi datorată numai dacă compania aeriană anulează zborul și nu din cauza unor circumstanțe neprevăzute.
Unde să solicitați compensația
Puteți solicita despăgubiri direct de la compania aeriană folosind datele de contact furnizate pe site-ul web: azoresairlines.pt/contact-us/claim.
Cu toate acestea, companiile aeriene încearcă adesea să evite despăgubirea și să prelungească întreaga cerere prin ignorare și minciună, așa că contactați direct agenția.
Mai aveți întrebări?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...